ZNASZ NAS!
Nasze produkty dostarczamy do kilku tysięcy piekarni i cukierni.
DLACZEGO MY!
Naszym pracownikom, poza umową o pracę, oferujemy wiele dodatkowych benefitów:
DOFINANSOWANIE DO KARTY MULTISPORT
UBEZPIECZENIE GRUPOWE
PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
DOFINANSOWANIA KURSÓW
RABATY PRACOWNICZE
SZKOLENIA I OPIEKA TRENERA
PREZENTY ŚWIĄTECZNE
SYSTEM POLECEŃ PRACOWNICZYCH
AKTUALNE OFERTY PRACY:
Zakres zadań:
opracowywanie i wdrażanie nowych technologii produkcji i nowych wyrobów,
nadzór technologiczny nad optymalizacją receptur i procesów,
dobór i zatwierdzanie nowych surowców oraz kontrola jakości dostarczanych surowców,
bieżące czuwanie nad jakością produkowanych wyrobów i koordynowanie nieprawidłowości,
poszukiwanie nowych możliwości w zakresie rozwoju asortymentu firmy,
prowadzenie testów na skalę laboratoryjną i produkcyjną w zakresie nowych produktów,
opracowywanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną (atesty, specyfikacje, etykiety)
przeprowadzanie postępowania reklamacyjnego.
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe z zakresu technologii żywności lub pokrewne,
znajomość przepisów prawa żywnościowego,
znajomość standardów HACCP, IFS,
umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania strategicznego,
umiejętność podejmowania decyzji,
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
doświadczenie w projektowaniu produktów dla branży piekarskiej i cukierniczej.
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
niezbędne narzędzia pracy,
pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty MultiSport,
możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego,
samodzielność na zajmowanym stanowisku.
Oferujemy:
Umowa o pracę, umowa zlecenie – zależne od wieku i Twoich preferencji.
Stałe wynagrodzenie miesięczne.
Podwyżkę – po okresie próbnym.
System poleceń pracowniczych – poleć znajomego i zgarnij premię w wysokości 1000 zł brutto.
Pracę od poniedziałku do piątku – pracujemy po 8 godzin.
Pracę na dwie zmiany 6:00-14:00 i 14:00-22:00.
Dofinansowanie do karty Multisport i inne benefity.
Uprawnienia na wózki widłowe – jeśli ich nie posiadasz, pomożemy Ci je zdobyć i sfinansować.
Zakupy pracownicze – możesz, po okazyjnych cenach, kupić w naszej firmie surowce, z których robimy nasze produkty.
W pełni wyposażoną stołówkę, abyś komfortowo mógł odpocząć podczas przerwy śniadaniowej.
Możliwość awansów w strukturach firmy.
Nasze wymagania:
Posiadasz książeczkę sanitarno-epidemiologiczną,
Posiadasz uprawnienia na wózki widłowe zgodnie z kategorią 2WJO oraz suwnicę IS,
Jesteś doświadczony w pracach produkcyjnych w branży spożywczej,
Masz doświadczenie w obsłudze kolektora danych (skanera).
Jeśli spełniasz większość z tych wymagań zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza aplikacyjnego.
Zakres zadań:
Wytwarzanie produktów zgodnych z obowiązującymi instrukcjami i standardami zakładowymi,
Podstawowa obsługa maszyn produkcyjnych,
Kontrola wizualna używanych komponentów oraz konfekcjonowanie towaru,
Prace porządkowe na stanowisku pracy oraz inne zadania zlecone powiązane z zajmowanym stanowiskiem.
PROCES REKRUTACJI:
ZGŁOŚ SIĘ: Aplikuj na wybraną ofertę, a my przanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się z Tobą.
ETAP I: Przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną i jeśli przejdziesz ją pomyślnie zaprosimy Cię na II etap rozmowy do naszej firmy lub on-line za pomocą Microsoft Teams.
ETAP II: Wybrane osoby zaprosimy na drugą rozmowę. Wtedy będziesz miał okazję porozmawiać z szefem działu, do którego aplikujesz. Możliwe, że poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Przygotuj się!
DECYZJA: Po kilku dniach poinformujemy Cię o wyniku rekrutacji. Nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.
SYLWETKI PRACOWNIKÓW:
Edyta Specjalista ds. planowania Do firmy Eco Trade dołączyłam jako pracownik produkcji… a potem działo się naprawdę sporo. Dzięki tej pracy poznałam nasze produkty i mechanizmy ich wytwarzania od podstaw. Moja praca, zaangażowanie i kompetencje spowodowały, że awansowałam na stanowisko referenta ds. handlowych. Obecnie zarządzam działem planowania co jest zgodne z moimi zainteresowaniami i kierunkiem studiów.Daniel Kierownik produkcji W roku 2012 rozpocząłem przygodę w firmie Eco Trade. Na przestrzeni lat miałem okazję pracować w działach związanych z produkcją, logistyką i kontrolą jakości. Zdobyte doświadczenie wspomagane ze strony Zarządu szeregiem inwestycji w postaci kursów językowych, specjalistycznych czy studiów zaowocowały tym, że dziś obejmuję stanowisko Kierownika Produkcji. Wierzę, że siłą są ludzie. To motor każdego biznesu. Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań z jakimi się mierzę. Szanuję swój zespół i jestem dumny, że tworzymy tak zgraną grupę, której przyświeca jeden wspólny cel.Teresa Kierownik BOK 6 grudnia 2006 roku zaczęłam swoją przygodę w Eco Trade jako referent ds. handlowych. Następnie przyszedł czas na stanowisko specjalisty, ale nie na długo – po 3 latach moje kompetencje w zarządzaniu zespołem zostały dostrzeżone przez Zarząd. Dzisiaj jestem kierownikiem biura obsługi klienta i zarządzam pracownikami w całej Polsce. Dlaczego pracuję w Eco Trade? Bo jest dynamicznie, ciągle się coś dzieje jestem otoczona przez fajnych ludzi.